Надіслати електронне звернення
Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет та засобів електронного зв’язку.
Щоб подати електронне звернення, необхідно завантажити форму електронного звернення, що розміщена нижче, заповнити її, та надіслати на адресу електронної пошти сектору звернення громадян апарату виконавчого комітету Васильківської міської ради: [email protected]
Форма електронного звернення переглянути
Електронне звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян» (переглянути/).
Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Рекомендації щодо оформлення та подання електронного звернення
- У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника (прізвище, ім’я, по батькові, поштову адресу (поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця, будинок, корпус, квартира), чітко і зрозуміло викласти зміст порушеного питання.
- Реквізити заявника повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення відповідним структурним підрозділом та надання відповіді заявнику. Пропонується зазначати дані українською мовою відповідно до офіційного документа, що засвідчує особу заявника.
- Зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання.
- Надання достовірної інформації є необхідною умовою для компетентного розгляду звернення.
- Без зазначення обов’язкової інформації не буде можливості провести реєстрацію звернення.
- Відповідь на звернення може надаватися електронною поштою, у разі наявності у зверненні відповідного прохання та електронної адреси.
Увага! Звернення не приймається до розгляду, якщо:
- порушене у зверненні питання не належить до компетенції виконавчого комітету Васильківської міської ради;
- звернення оформлено з порушенням статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;
- звернення містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів після його надходження.
Звернення, надіслане наприкінці робочого дня (після 17-40) або у позаробочий час, буде прийнято до розгляду у наступний після його надходження робочий день.